ایران پژوهش

ارائه دهنده محصولات و خدمات آموزشی با محوریت علوم اجتماعی: خلاصه کتاب، پایان نامه، مقاله، پرسشنامه، سفارش پاورپوینت و... ایمیل: socioarman@gmail.com

نظرسنجی سایت

طرفدار چه نوع تحقیقاتی هستید؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 55
  • بازدید کل : 97388

پیوند ها

تحقیق بررسی تاثیر سرمایه فرهنگی و عادات واره ها بر طلاق عاطفی درزنان


تحقیق بررسی تاثیر سرمایه فرهنگی و عادات واره ها بر طلاق عاطفی درزنان

مقدمه:

خانواده نهادی اجتماعی، سازمان، گروه و یک جامعه کوچک است که از نظر جامعه شناسان نخستین واحد منسجم اجتماعی را تشکیل می‌دهد که یکی از مهم‌ترین وظایف آن تأمین همبستگی اجتماعی است، بنیان خانواده در طی مراحل خود ممکن است دچار آسیب‌ها و بحران‌هایی گردد که یکی از این بحران‌ها مسئله طلاق می‌باشد که به عنوان بحران اجتماعی و خانوادگی مطرح می‌شود که در بسیاری از موارد موجب عدم تعادل خانواده گشته و ثبات خانواده را درهم شکسته و باعث می‌شود که تعادل روانی و عاطفی خانواده در هم شکسته شود. (علی اسماعیلی،1374). در سال‌های اخیر میزان طلاق در ایران افزایش یافتهاست.«سازمان ثبت احوال ایران» میزان طلاق در کل کشور را در سال 1388؛125747 مورد اعلام کرد که حدود 7/84 درصد طلاق در مناطق شهری و 3/15 درصد آن‌ها در مناطق روستایی به ثبت رسیده است. این در حالی است که میزان طلاق در کل کشور در سال 1387 برابر 110510 مورد ثبت شده بود و در هر دو سال تهران بالاترین میزان طلاق را در سطح کشور داشت (1389).

 

نوع فایل: ورد. 23 صفحه.


مبلغ قابل پرداخت 11,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 155

کلیه امتیازات مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت ایران پژوهش می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما