ایران پژوهش

ارائه دهنده محصولات و خدمات آموزشی با محوریت علوم اجتماعی: خلاصه کتاب، پایان نامه، مقاله، پرسشنامه، سفارش پاورپوینت و... ایمیل: socioarman@gmail.com

نظرسنجی سایت

طرفدار چه نوع تحقیقاتی هستید؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 55
  • بازدید کل : 97399

پیوند ها

خلاصه کتاب جامعه شناسی نویسنده: آنتونی گیدنز ترجمه منوچهر صبوری


خلاصه کتاب جامعه شناسی  نویسنده: آنتونی گیدنز ترجمه منوچهر صبوری

بنا به درخواست تعدادی از بازدید کنندگان جهت ارائه خلاصه کتاب جامعه شناسی آنتونی گیدنز پس از دو ماه آماده شد. کل این کتاب با 22 فصل، در 162 صفحه خلاصه گردیده است. نوع فایل pdf. این کتاب از طرف اساتید دانشگاه برای دانشجویان مبتدی و همچنین علاقه مندان به جامعه شناسی توصیه می گردد. همچنین این کتاب منبع کنکور ارشد و دکتری علوم اجتماعی نیز می باشد.

«این کتاب تنها یک متن قابل استفاده یا کتاب درسی برای درس جامعه شنایس نظری یا نظریه‏ های جامعه شناختی نیست بلکه دوره‏ ایست که فصلهای مختلف آن بمثابه متوین برای دورس دیگر جامعه شناسی مثل جامعه شناسی انحرافات، جامعه شناسی سازمانی، جامعه شناسی فرهنگی، جامعه شناسی سیاسی، قشربندی اجتماعی، جامعه شناسی سازمانی، جامعه شناسی آموزش و پرورش، جامعه شناسی جنگ، جامعه شناسی ادبیات، جامعه شناسی دینی، تغییرات اجتماعی، جامعه شناسی شهری، جامعه شناسی انقلاب، و جامعه شناسی جمعی قابل استفاده و مراجعه خواهد بود.در نتیجه خرید و مطالعه این کتاب حجیم با قیمت قابل ملاحظه آن برای دانشجویان رشته جامعه شناسی بخصوص، مغتنم و موجه خواهد بود چون این کتاب متنی برای چند درس است و نه یک درس. مضاف بر آن و بیرون از دایره دانشجوئی علوم اجتماعی، این کتاب مجموعه‏ای ذیقیمت برای دانش پژوهان و علاقمندان به فهم و تحلیل اجتماعی خواهد بود.» (محمد توکل)


مبلغ واقعی 31,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 29,450 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1504

کلیه امتیازات مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت ایران پژوهش می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما